دبیرخانه اجلاس دزفولی های اهل قلم

دبیرخانه اجلاس دزفولی های اهل قلم

دزفول اسطوره مقاومت مردمان ایران زمین بوده و خاکش گلگون از خون شهیدانی است که برای رسیدن به لقاء الله ، جان عزیز خود را همچون «پر کاهی تقدیم به آستان الهی» کردند و اکنون آنان که قلم دردست دارند و اهل این دیار نورانی اند ماندند تا بنویسند آنچه را که مویدش «ما رایت الا جمیلاست»

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

اطلاعیه ثبت نام در اولین اجلاس اهل قلم دزفول

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۴۵ ب.ظ

بسمه تعالی

باسلام و عرض تبریک سالروز میلاد امیرالمومنین (ع) به  محضر همشهریان شریف دزفولی و هموطنان محترم اعلان میدارد :

اولین اجلاس و گردهمایی دزفولی های اهل قلم (فعالان حوزه نشر، تألیف و ترجمه کتاب) روز پنجشنبه یکم خردادماه 1393 (9 صبح الی 13) در دزفول برگزار میگردد.

به حول و قوه الهی دبیرخانه این اجلاس برآنست تا در سالهای آتی نیز نشست های بعدی را مداوماً و به طور منظم برگزار نماید.

هدف از برگزاری این اجلاس

از آنجا که تاکنون آمار کمّی و کیفی نخبگان و اهالی حوزه ی کتاب دزفول (مقیم و غیر مقیم) آنگونه که باید کلاسه و به محضر مردم شریف دزفول و ایران ارائه نشده است، اهداف حداقلی زیر از طراحی و برگزاری این اجلاس مدنظر است :

الف) اهالی دزفول، هموطنان خوزستانی و ایران آگاهی یابند که خیل مترجمین، نویسندگان و ناشرین این خطّه، چه سهم عظیمی در حوزه کتاب کشور دارند که این خود باعث تقویت روحیه خودباوری و افتخار مردم دزفول و خوزستان خواهد بود.

ب) دزفول هم اکنون استعدادهای بالقوه ی جوان و نهفته ی بسیاری دارد که بستر این اجلاس میتواند فتح بابی برای آشنایی طیف نویسندگان جوان دزفول و حومه، با پیشکسوتان و نخبگان این حوزه باشد. (چه بسا دیدارهای حاشیه ای این اجلاس موجب شکوفایی و معرفی پدیده های نو در حوزه ی کتاب کشور، در سالهای آتی گردد).

ج) تقویت و احیای فرهنگ کتابخوانی از دیگر اهداف این گردهمایی است که انشالله مردم شریف دزفول در نمایشگاه این اجلاس می توانند با گزیده ای از عناوین محصولات فرهنگی و کتب تولید شده ی فرزندان فرهیخته شان آشنا شوند.


شرکت کنندگان اجلاس در سه سطح می باشند :

1) بخش نمایشگاه عناوین کتاب (بازدیدکنندگان این بخش عموم همشهریان و هموطنان عزیز می باشند)

2) میهمانان ویژه ی نشست : شامل شخصیت های کشوری و لشکری از دزفول، استان و ایران

3) شرکت کنندگان اصلی نشست، شامل : کاتبین قرآن کریم،نویسندگان،مترجمین و ناشرین، که در حوزه کتاب کشور سهیم اند.

نکته : شرکت کنندگان بند 3 شامل دسته بندی های ذیل می گردند :

 - دزفولی های محترم مقیم و یا غیر مقیم که ناشر، مترجم و یا نویسنده ی کتاب یا کتابهایی مرتبط یا غیر مرتبط با دزفول (اعم از موضوعات دزفول، خوزستان، ایران، بین الملل، دینی، علمی ، دانشگاهی، تاریخی، عکاسی یا...) بوده و هستند.

- هموطنان محترم غیر دزفولی سراسر ایران که آثاری در زمینه «دزفول» به رشته ی تحریر یا ترجمه درآورده و یا منتشر کرده اند.

- هموطنان غیر دزفولی که ساکن شهرستان دزفول اند و آثاری را ترجمه، نشر و یا نوشته اند(با هر موضوع مرتبط یا غیر مرتبط با دزفول)


نحوه ثبت نام :

شرکت کنندگان محترم بند 3 می بایست اطلاعات زیر را از طریق همین پایگاه و یا ایمیل dezketab@chmail.ir به دبیرخانه اجلاس ارسال نمایند :

1) نام و نام خانوادگی

2) به عنوان : کاتب قرآن کریم/نویسنده/مترجم/ناشر شرکت میکنم (اگر با عناوینِ ترکیبی باشد باید قید گردد)

3) محل سکونت

4) محل تولد

5) تاریخ تولد و شماره ملی

6) آخرین مدرک تحصیلی

7) عناوین کتابهایی که نوشته/ترجمه/منتشر/ کرده ام

8) برای حضور در دزفول، نیاز به تهیه اسکان از سوی برگزارکنندگان دارم/ندارم

9) ایمیل و شماره موبایل

نکته : لازم است ثبت نام کنندگان محترم تا تاریخ دوشنبه 29/2/1393 اطلاعات لازم را به همراه تصویر یک قطعه عکس پرسنلی را ارسال نموده و یک نسخه از کتاب یا کتابهای خود را (حداکثر 10 عنوان) به آدرس : دزفول-خیابان انقلاب- جنب اداره آموزش و پرورش-کتاب فروشی تربیت  با پست پیشتاز ارسال نموده و یاحضوراً تحویل دهند.

تلفن تماس :  09396421236